Wednesday 25 November 2015

Tiba-tiba jadi consultant kehamilan...

Salam...


Dalam banyak post saya yang ratus2 ni... (cehh baru ratus2...) ada satu post yang sangat popular dan hitnya naik dari sehari ke sehari.... 

Post tu saya buat secara tak sengaja dengan niat nak share pengalaman sendiri.  Tapi tak sangka pulak menjadi rujukan ramai... Alhamdulillah, info yang baik kita kongsi2 kan... 

Ni la post tu...


Dan tak sangka jugak, ramai  yang comment mintak nasihat dan panduan.  Terus terang saya katakan yang saya bukan pakar dalam hal ni.  Mana yang boleh saya bagi panduan tu adalah berdasarkan pengalaman sendiri dan jugak rakan2 yang lain.  

Sepanjang buat blog ni, boleh kata saya ni kategori fast respond jugak laa... hmm nampak sangat tak banyak peminat .. hahaa... kalau dah ramai peminat, sure tak terlayan punya... 

ok ok... Tapi apa pun apa yang saya boleh bantu, saya akan cuba bantu.  sebab saya paham perasaan terutama yang baru2 kahwin or dah lama kahwin tapi belum 'double line' lagi... (merujuk kepada post tersebut)..  Bukan itu sahaja, segala benda yang saya share dalam blog ni, sebolehnya saya cuba la jawab kalau ada pertanyaan.  Tapi kalau ada yang termiss tu, saya minta maaf ye... Kadang2 tu dah nampak soalan tu, niat nak balas kemudian.. tahu2 je lupa... maaf ye.. kalau saya jumpa ada yang tergantung tu saya akan cuba la reply balik...

Notakaki:  Mengidam jadi blogger famous... huhu... 

1 comment:

  1. ramai ibu-ibu baru yang mencari informasi kehamilan di atas talian... entri tentang kehamilan Farah juga menjadi perhatian dan merupakan di antara top search entri di search engine...

    ReplyDelete